در حال بارگذاری

مهاجرت برنامه نویسان

بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2021

در این مطلب می خواهیم بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان را به شما معرفی نماییم. برنامه نویسی یکی از پردرآمد ترین شغل هایی است که در دنیا وجود دارد. اگر شما قدرت مکالمه به زبان انگلیسی داشته باشید، بهترین کشورها برای شما آمریکا، انگلیسی، ایرلند، هلند، سوئیس و بلژیک است.

طراحی و ساخت اپلیکیشن با فلاتر

برای کسانی که زبان انگلیسی خوبی دارند و می خواهند در کشوری دور از حاشیه زندگی کنند،‌ نیوزلاند و استرالیا نیز انتخاب بسیار خوبی است. با این حال داستان برای کشورهای دیگر متفاوت است. ژاپن به سرعت در حال پیشرفت است و روسیه و چین در حال شروع برای سرمایه گذاری در استارت آپ های برنامه نویسی هستند. با این حال این کشورها و دیگر کشورهای آسیای جنوبی مثل سنگاپور و اندونزی با توجه به هزینه های زندگی پایین تر، حقوق کمتری می دهند.

4 روش برای پیدا کردن ایده طراحی اپلیکیشن

۱۰ کشور برتر برای مهاجرت برنامه نویسان

  1. سوئیس
  2. کانادا
  3. استرالیا
  4. هلند
  5. آلمان
  6. آمریکا
  7. سوئد
  8. دانمارک
  9. سنگاپور
  10. انگلیس

در ادامه گزارشی دقیق در مورد این کشورها خواهیم داد.

کدام تخصص برنامه نویسی بهتر است؟

همانطور که ممکن است بدانید، جاوا در بسیاری از کشورها بسیار محبوب است و موقعیت شغلی بسیار خوبی می توانید با دانش این زبان برنامه نویسی داشته باشید. با این حال در استرالیا وضعیت پایتون نیز بسیار مناسب است. زبان برنامه نویسی سی شارپ، با وجود کاربردی بودن، از محبوبیت بسیارکمی برخوردار است. در سوئد برنامه نویسان سوییفت شانس بسیار بیشتری برای موفقیت دارند و در ایرلند روبی بسیار محبوب است. MatLab نیز میان تمامی کشورها محبوبیت دارد و می توان در لیست پرطرفدار ترین زبان های برنامه نویسی مشاهده کرد.

معرفی زبان های برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن

در ادامه تصاویر آماری میزان محبوبیت زبان های برنامه نویسی ava, Python, PHP, C#, JavaScript, C++, C, Objective-C, R, Swift, Angular JS, Ruby, Perl, Matlab را در کشورهای مختلف می بینیم.

پیدا کردن کار

یکی از بهترین پلتفرم ها برای پیدا کردن موقعیت های شغلی مناسب برای برنامه نویسان پلتفرم لینکدین است. با توجه به آمار نشان داده شده، بهترین زبان برنامه نویسی برای کسانی که به دنبال شغل می گردند جاوا، سی، سی پلاس پلاس و سی شارپ است. با بلد بودن این زبان های برنامه نویسی، می توانید مطمئن باشید که در همه جا برای شما کار هست. برای برنامه نویسان PHP بهترین مقصد آمریکا، چین، هند و ژاپن است.

دستمزد برنامه نویسان در کشورهای مختلف

حقوق برنامه نویسان کانادا حقوق برنامه نویسی دانمارک حقوق برنامه نویسی فنلاند حقوق برنامه نویسی فرانسه حقوق برنامه نویسی آلمان حقوق برنامه نویسی یونان حقوق برنامه نویسی سوئد حقوق برنامه نویسی سوئیس

حقوق برنامه نویسان در کشورهای مختلف نیز متفاوت است. بعضی از کشورها، با توجه به بازارکار، نیاز و تعداد برنامه نویسان حقوق های بسیارمتفاوتی برای برنامه نویس ها مشخص کرده اند. شما نیز می توانید با توجه به تخصص خود، بهترین مقصد ممکن را برای مهاجرت خود در نظر بگیرید. مهاجرت برنامه نویسان با توجه به میزان حقوق و نیاز کشورهای مختلف، یکی از هدف های این گروه از متخصصین شده است. از طرفی مساله ی صیانت و خطر شغلی این قشر باعث شده که در این مدت، تقاضا برای مهاجرت برنامه نویسان زیادتر شود.

با این حال مساله ی بسیار مهم، انتخاب کشور مناسب برای این امر است. آیا شما هم به مهاجرت فکر کرده اید؟ مقصد شما کجاست؟

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.