در حال بارگذاری

Google IO 2021

تاریخ Google IO 2021 مشخص شد | این رویداد آنلاین خواهد بود

تاریخ Google IO 2021، نحوه ثبت نام این رویداد و مواردی که قرار است در این رویداد بررسی شود اعلام شد. به نظر می رسد معرفی نسخه های جدیدی از گوشی Google Pixel، سیستم عامل جدید اندروید یا همان اندروید 12 دور از ذهن نباشد.

ساخت اپ | طراحی اپلیکیشن | با اپلیکیشن ساز اپتو بدون کد نویسی اپ بساز

چیزی تا شروع کنفرانس Google IO 2021 نمانده است. این رویداد نیز همانند رویداد اپل WWDC 2021، بصورت آنلاین خواهد بود. شما می توانید به صورت رایگان در این رویداد ثبت نام کرده، و از منزل خود و به صورت رایگان این رویداد را مشاهده نمایید.

اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

رویداد Google IO یکی از مهمترین رویدادهای سالانه، برای برنامه نویسان به شمار می رود. این رویداد هر ساله توسط گوگل و در کالیفرنیا برگزار می شود و پیش از این با نام  Google Developer Day شناخته می شد.

اگر شما از برنامه نویسان اندروید هستید، یا تصمیم به ساخت برنامه موبایل اندروید دارید، این رویداد را از دست ندهید. در این رویداد همواره جدیدترین محصولات و نرم افزارهای شرکت گوگل معرفی می شوند. به نظر می رسد در این رویداد نیز نسخه جدید اندروید، اندروید 12، گوشی Pixel 5a ،Pixel Watch، نسخه جدید Home Hub، بروزرسانی های سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل یا همان Wear OS و ایربادز های بیسیم Pixel Buds A معرفی خواهند شد.

رویداد گوگل آی او

سال گذشته، گوگل این کنفرانس را به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو کرده بود. همین مساله باعث شده که کنفرانس امسال هیجان بیشتری داشته باشد و بسیاری از کاربران منتظرند که ببینند کنفرانس آنلاین گوگل به چه شکل خواهد بود.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

لازم است بگوییم که بلیط کنفرانس حضوری Google IO، به طور معمول 1000 دلار است و هر کسی نمی تواند در این رویداد حضور داشته باشد. حال امسال، با توجه به آنلاین بودن رویداد، گوگل تصمیم گرفته که این رویداد را به صورت رایگان ارائه نماید.

لینک رویداد آنلاین Google IO

شما می توانید در تاریخ معین، از طریق لینک بالا، وارد صفحه رویداد آنلاین Google IO 2021 شوید و این رویداد را از طریق مرورگر و به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

گوگل لنز به وب اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

همچنین شما می توانید از لینک زمانبندی رویداد آنلاین Google IO، از زمانبندی معرفی محصولات و بخش های مختلف برنامه، و ساعت های آن با خبر شوید. اگر شما هم برنامه نویس، طراح اپلیکیشن یا مالک اپلیکیشن اندروید هستید، این رویداد را از دست ندهید.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.