در حال بارگذاری

پیام رسان گوگل

قابلیت تغییر اندازه فونت به پیام رسان گوگل اضافه شد

یکی از اولیه ترین قابلیت های اپلیکیشن های پیام رسان، بعد از مدت ها به اپلیکیشن پیام رسان گوگل، Google Messages اضافه شد. حال شما می توانید اندازه فونت پیام ها را در این اپلیکیشن تغییر دهید.

چت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تا سال ۲۰۲۲ رمزنگاری نمی شوند

پس از مدت ها بالاخره قابلیت تغییر اندازه فونت پیام ها به وسیله ی دو انگشت و با جسچر حرکتی pinch-to-zoom در اپلیکیشن پیام رسان گوگل به این اپلیکیشن اضافه شد. با توجه به خبری که از سمت XDA Developers منتشر شده، این قابلیت در نسخه ی جدید این اپلیکیشن موجود است.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز حرفه ای اپتو

تا به امروز امکان این قابلیت در اپلیکیشن پیام رسان Google Messages نبود و کاربران برای تغییر اندازه فونت، باید فونت گوشی خود را بزرگتر یا کوچکتر می کردند. حال این قابلیت به مانند بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان محبوب دیگر از جمله واتسپ و تلگرام اضافه شده است. تغییر اندازه تنها در متن های موجود در چت های شما لحاظ می شود و دیگر المان های رابط کاربری این اپلیکیشن، بعد از بزرگ یا کوچکتر کردن متن تغییری نخواهند کرد. این مساله باعث می شود که در هر حالت فونت، طراحی اپلیکیشن یکسان و به یک شکل بماند.

طراحی اپلیکیشن Google Messages با اندروید 12 سازگار شد

اگر شما از کاربران گوشی های سامسونگ یا هواوی ، یا دیگر شرکت هایی که رابط کاربری خود را دارند هستید، به احتمال زیاد این مساله را متوجه نشده اید. شرکت های دیگر با اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان خود در گوشی هایی که به بازار می دهند، در این زمینه یک قدم از گوگل جلوتر بوده اند. این قابلیت سال هاست که در اپلیکیشن پیام رسان و پیامک سامسونگ و هواوی موجود است. گوگل هفته گذشته از اضافه شدن دو قابلیت دیگر به اپلیکیشن پیامرسان خود نیز پرده برداری کرد. گوگل در این خبر گفته بود که قابلیت رمزگذاری پیام ها و پیام های ستاره دار در نسخه های جدید این اپلیکیشن قابل استفاده خواهند بود.

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای سامسونگ تغییر کرد

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.