در حال بارگذاری

گوگل میت

ساخت اپلیکیشن PWA گوگل میت به اتمام رسید

با شروع همه گیری کرونا و رسمی شدن کلاس های آنلاین، اپلیکیشن های تماس تصویری رونق گرفتند. با این حال اپلیکیشن Zoom در این میدان توانسته بود از دیگر گزینه ها پیشی بگیرد و به جایگاه اول برسد. دلیل این مساله وجود این اپلیکیشن برای تمامی پلتفرم های مهم موجود بود. حال پس از مدت ها، گوگل ساخت اپلیکیشن PWA گوگل میت را برای مقابله با Zoom به اتمام رساند.

ساخت وب اپلیکیشن بدون کد نویسی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با اپ ساز اپتو

گوگل در بلاگ خود این خبر را اعلام کرد و از قابلیت های خوب این اپلیکیشن رونمایی کرد. PWA ها وب اپلیکیشن های پیشرو هستند که قابلیت اجرا به صورت اپلیکیشن و در محیط وب را دارند. با اپلیکیشن های وب اپلیکیشن، می توان در تمامی سیستم عامل ها از اپلیکیشن موجود استفاده نمود. دلیل اصلی گوگل برای منتشر کردن اپلیکیشن Google Meet به صورت وب اپلیکیشن پیشرو، پشتیبانی از سیستم عامل دسکتاپ خود، Chrome OS است.

ساخت اپلیکیشن جدید Google Photos برای آیفون به اتمام رسید

برای نصب نسخه PWA کروم بوک بر روی کامپیوترهای شخصی، کافی است به آدرس وب سایت meet.google.com بروید و اگر در مرورگر گوگل کروم هستید، آیکن install ای در سمت راست URL bar ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی این دکمه، وب اپلیکیشن گوگل میت بر روی سیستم شما نصب خواهد شد. مهم نیست که سیستم عامل شما چیست. چه کاربر لینوکس باشید، چه ویندوز و چه مک او اس، می توانید به صورت یکسانی از این وب اپلیکیشن استفاده نمایید. با این حال برای استفاده از این اپلیکیشن در مرورگر گوگل کروم، باید حداقل نسخه 73 این مرورگر را نصب داشته باشید. از آنجایی که این نسخه از مرورگر کروم در سال 2019 منتشر شده، به نظر می رسد که مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و تقریبا همه کاربران این نسخه را بر روی کامپیوترهای شخصی خود داشته باشند.

ساخت وب اپلیکیشن Zoom برای کروم بوک ها تایید شد

گوگل میت اپلیکیشن برقراری تماس های ویدئویی گروهی است که می تواند امکان برقراری این نوع تماس ها را با بهترین کیفیت ممکن به کاربران بدهد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.