در حال بارگذاری

مدیا پلیر

مدیا پلیر با ویژگی های جدید به ویندوز 11 اضافه شد

ویندوز 11 اکنون برای کاربران بیشتری عرضه می شود، اما این به معنای کامل بودن این سیستم عامل نیست. مایکروسافت همچنان در حال کار بر روی ویژگی‌های جدیدی است که در آینده در کنار اپلیکیشن های جدید بصورت اپلیکیشن ساز های جدید اضافه خواهند شد ، همچنین ویژگی جدیدی مثل مدیا پلیر ویندوز 11.

Amazon Music در مقابل Apple Music

علاوه بر برنامه هایی مثل مایکروسافت پینت و فروشگاه مایکروسافت، ویندوز 11 اکنون یک مدیا پلیر جدید نیز دریافت می کند که جایگزین Groove Music می شود. مدیا پلیر جدید در ابتدا در طول یک پادکست Windows Insider مشاهده شد و اکنون برای استفاده در Dev Channel در دسترس است.

ویژگی های مدیا پلیرجدید ویندوز 11

ویندوز مدیا پلیر مبتنی بر XAML (UWP) است و کنترل‌های WinUI را برای مطابقت با ظاهر ویندوز 11 در خود جای داده است. همچنین از Mica (نوع جدیدی از جلوه شفافیت) پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری آن نسبتاً ساده است و به نظر می رسد حاصل یک تغییر روی برنامه Groove Music است که قبلاً با ویندوز 10 ارائه شده است.

برخلاف Groove Music، مدیا پلیر بهترین‌های سطح تصویری را برای فیلم و تلویزیون و Groove Music به نمایش می‌گذارد. به گفته مایکروسافت، می‌توانید از Media Player برای گوش دادن به موسیقی و تماشای محتوای چندرسانه‌ای خود با پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند HDR استفاده کنید و به گفته مایکروسافت، این کار در ویندوز 11 لذت‌بخش‌تر است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

رابط اصلی Media Player در حال حاضر بر اساس یک کتابخانه موسیقی با امکانات کامل است، بنابراین ویژگی‌های پیشرفته برای ویدیوها در حال حاضر وجود ندارد.

در حال حاضر، می‌توانید موسیقی یا ویدیو را پخش کنید، و به سرعت فهرست پخش را مرور کنید، همچنین فهرست‌های پخش را ایجاد و مدیریت کنید یا برنامه را برای اسکن محتوای رسانه در پوشه دلخواه خود تنظیم کنید.

مایکروسافت به طور خودکار مجموعه موسیقی شما را از Groove Music به Media Player منتقل می کند.

مایکروسافت توضیح داده است که Groove Music اصلی از سیستم عامل حذف شده است و کاربران کتابخانه Groove و لیست های پخش خود را در Media Player جدید پیدا خواهند کرد.

بروزرسانی فروشگاه مایکروسافت، Groove Music را با یک مدیا پلیر جدید جایگزین می‌کند، بنابراین نیازی به نصب دستی یک برنامه جدید ندارید.

مانند Groove Music، مدیا پلیر از آلبوم های هنری و تصاویربا کیفیت پشتیبانی میکند ، واینها بدون توجه به نوع حالت نمایشگر پخش کننده (تمام صفحه یا پخش کننده کوچک) در اپلیکیشن ظاهر می شوند.

کروم بوک ها بالاخره دارای یک ویدئو پلیر خوب شدند

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.