در حال بارگذاری

اشتراک گذاری تصویر گوشی

آموزش اشتراک گذاری تصویر گوشی با گوگل Duo

اشتراک گذاری تصویر گوشی یکی از قابلیت هایی است که هر روز نیاز به آن بیشتر احساس می شود. با توجه به اینکه اکثر آموزش ها از راه دور شده اند، و مکان های عمومی مانند سینماها تعطیل شده اند، نیاز به اشتراک گذاری صفحه گوشی بیش از پیش احساس می شود. گوگل Duo یکی از بهترین اپلیکیشن های تماس تصویری است که از سمت گوگل معرفی شده و می تواند این قابلیت را به راحتی برای ما فراهم نماید.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

از کاربردهایی که با اشتراک گذاری تصویر گوشی می توان به آنها دست پیدا کرد، می توان به آموزش رفع مشکل در گوشی شخصی که با آن صحبت می کنیم، دیدن یک ویدئو و فیلم بصورت همزمان با چند نفر، بدون اینکه نیاز باشد همگی آن فیلم را تهیه کنند، نشان دادن مطلبی که غیرقابل ارسال باشد و … را اشاره نمود.

اندروید 12 منو اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را استاندارد خواهد کرد

چگونه با Duo تصویر گوشی را به اشتراک بگذاریم؟

در حال حاضر امکان اشتراک گذاری تصویر گوشی تنها در گوشی های اندروید ممکن است، با این حال طرف مقابل شما که تصویر گوشی شما را می بیند، می تواند در هر پلتفرمی باشد و برای آن محدودیتی نیست.

اشتراک گذاری تصویر گوشی

  1. بر روی گوشی اندرویدی خود، اپلیکیشن Duo را باز نمایید
  2. از لیست مخاطبین، کسی که می خواهید صفحه گوشی خود را با او به اشتراک بگذارید را انتخاب نمایید
  3. تماس را برقرار کنید
  4. بر روی صفحه کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به تماس باز شود
  5. بر روی افکتی که شکلش به مانند تصویری با سه ستاره است و زیر آن نوشته شده Screen Share کلیک کنید.
  6. بر روی Start now کلیک کنید و صفحه گوشی خود را به اشتراک بگذارید.

آپدیت جدید Gboard اشتراک گذاری اسکرین شات را راحت تر می کند

بعد از فعال شدن قابلیت اشتراک گذاری تصویر گوشی، می توانید از گوشی خود به مانند هنگامی که این قابلیت فعال نیست استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که شخص یا اشخاص مقابل می توانند هر آنچه که در صفحه نمایش گوشی شما اتفاق می افتد را ببیند. شما می توانید در این بازه همزمان با شخص مقابل صحبت کنید و او را در مورد اتفاقاتی که می افتد راهنمایی نمایید. این مساله می تواند برای معلمینی که دسترسی به سیستم کامپیوتری ندارند و می خواهند که آموزش آنلاین داشته باشند بسیار مفید باشد.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

به لطف پیشرفت روزافزون علم، می توانید از گوشی همراه خود به عنوان یک کلاس آنلاین استفاده نمایید. کلاسی رایگان که قابلیت تدریس آنلاین را به شما خواهد داد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.