در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن برای ویندوز

ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 11، پرسود ترین هدف برنامه نویسان شد

ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 11 به پرسود ترین هدف برنامه نویسان تبدیل شد. مایکروسافت در خبری قافل گیر کننده اعلام کرد که برنامه نویسانی که اپلیکیشن اندروید خود را به ویندوز 11 بیاورند، می توانند 100% پول فروش اپلیکیشن های خود را برای خود داشته باشند و مایکروسافت مثل بقیه پلتفرم های موجود، درصدی از این پول را برای خود بر نخواهد داشت.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای بدون کدنویسی | اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

در حال حاضر به صورت نرمال، اکثر شرکت هایی که پلتفرمی برای عرضه اپلیکیشن دارند، 30% از مبلغ فروش اپلیکیشن را برای خود برمیدارند. حال مایکروسافت برای اینکه بتواند اپلیکیشن های بیشتری بر روی فروشگاه نرم افزار خود داشته باشد، دست به این عمل زده است. این مساله در کنار جمعیت زیاد استفاده کنندگان ویندوز، می تواند باعث سود بسیار بالای برنامه نویسان شود. این مساله که برنامه نویسان لازم نیست که نسخه مخصوص ویندوز اپلیکیشن خود را بسازند، می تواند به چشمگیرتر بودن این سود کمک کند.

امکان ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11 در دست بررسی است

اپل پیش از این با نسخه های جدید سیستم عامل خود و معرفی پردازنده های M1 توانسته بود مخاطبین بسیاری برای سیستم عامل خود جذب کند. اکثر کسانی که طی سال گذشته قصد خرید لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی داشتند، علاقه زیادی به خرید مک های جدید شرکت اپل نشان می دادند. این کامپیوترها در کنار سرعت فوق العاده، قیمت بسیار رقابتی نیز داشتند. حال مایکروسافت با این بروزرسانی نظر کاربران را دوباره به پلتفرم خود جلب کرده است. ترکیب نرم افزارهای پیشرفته ویندوز در کنار اپلیکیشن های اندروید، می تواند هر یوزری را به استفاده از این نسخه از ویندوز ترقیب نماید.

طراحی ویندوز 11 لو رفت | تصاویری از طراحی اپلیکیشن های نسخه جدید ویندوز

با توجه به این خبر، به نظر می رسد که بسیاری از برنامه نویسان به فکر ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 11 بی افتند. ممکن است این مساله باعث شود که بسیاری از برنامه نویسان به فکر ساخت رابط کاربری مخصوص کامپیوتر برای اپلیکیشن خود بی افتند و به پورت اپلیکیشن موبایل خود در این استور بسنده نکنند.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11


آموزش های ساخت اپلیکیشن
شما برای ساخت هر افزونه به انجام تنظیمات ساده ای نیاز دارید تا اپ را برای خود شخصی سازی کنید. اپتو برای انجام این تنظیمات -علیرغم سادگی و سهولت آنها-آموزش هایی ارائه کرده که می توانید حین ساخت از آن ها بهره ببرید. این از جمله مواردی است که ما را تشویق می کند تا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.