در حال بارگذاری

OneDrive

ساخت اپلیکیشن جدید OneDrive با اضافه شدن قابلیت ویرایش تصویر

ساخت اپلیکیشن جدید OneDrive به صورت رسمی از طرف مایکروسافت تایید شد. این اپلیکیشن در نسخه ی جدید خود از قابلیت ویرایش عکس، که پیشتر در اپلیکیشن Google Photos دیده بودیم در این نسخه بهره خواهد برد.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای با اپلیکیشن ساز اپتو

این بروزرسانی در ادامه سری بهبودهایی است که مایکروسافت در حال اضافه کردن به اپلیکیشن های خود است. طی چند ماه گذشته مایکروسافت تلاش کرده تا اپلیکیشن های موبایل خود را از نو طراحی کرده و قابلیت های جدیدی که در اپلیکیشن های رقیب هستند را به اپ های خود بیاورد.

ساخت اپلیکیشن PWA وان درایو در دستور کار مایکروسافت قرار گرفت

انتظار می رود که قابلیت های ادیت تصویر در نسخه ی جدید OneDrive شبیه به گوگل فوتز نباشد و نسبت به آن کمی ساده تر و اولیه تر باشد. با این حال این مساله را می توان نقطه ی شروعی برای اضافه شدن قابلیت های ادیت عکس پیشرفته به این اپلیکیشن محبوب دانست.

امروزه بسیاری از گوشی های اندروید، به صورت پیشفرض قابلیت های ادیت عکس را در خود دارند. با این حال اضافه شدن این قابلیت ها به اپلیکیشن OneDrive، برای طرفداران این اپلیکیشن باعث خوشحالی است.

برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو ۲۰۲۱: 7 انتخاب برتر برای اندروید، آیفون و آی‌پد

این به روز رسانی ابتدا برای اندروید و نسخه وب اپلیکیشن وان درایو منتشر خواهد شد و پس از آن، ساخت اپلیکیشن IOS آن آغاز خواهد شد. انتظار می رود که نسخه IOS اپلیکیشن وان درایو در سال آینده منتشر شود.

بروزرسانی گذشته ی مایکروسافت برای اپلیکیشن OneDrive برای بسیاری از طرفداران این اپلیکیشن بسیار کاربردی بود و خبرهایی در مورد اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن های رقیب نیز شنیده شده است. این قابلیت که مربوط به مدیریت فایل ها و عکس ها در وان درایو است، به صورت اتوماتیک و خودکار تصاویر را در فولدرهای مختلفی قرار می دهد. برای مثال اگر تصویر شما اسکرین شات باشد، این مساله را فهمیده و در فولدر اسکرین شات ها قرار میدهد یا اگر تصویر شما از چت در برنامه ی پیام رسان خاصی باشد، به فولدر آن پیام رسان به صورت خودکار منتقل خواهد شد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021

از دیگر قابلیت های جدید اضافه شده به OneDrive، قابلیت دیدن تصاویر موجود در این سرویس و حافظه ی مجازی از طریق Cast کردن است. شما به وسیله این قابلیت می توانید به صورت مستقیم، تصاویر موجود در این سرویس را به Chromecast خود بفرستید و با تلویزیون مشاهده نمایید. توجه مایکروسافت به بازسازی و ساخت دوباره اپلیکیشن سرویس های خود باعث رقابتی تر شدن بازار اپلیکیشن ها و سرویس های فضای مجازی شده است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.