در حال بارگذاری

Spotify

Spotify با خریدFindaway بخش کتاب‌های صوتی خود را بروزرسانی میکند

در تلاش برای گسترش فراتر از موسیقی، Spotify صدها میلیون برای تجارت پادکست خود سرمایه گذاری کرده است. اکنون این شرکت با خرید توزیع‌کننده کتاب‌های صوتی دیجیتال Findaway، شکل دیگری از صدا را در برای برنامه خود در نظر گرفته است.

Spotify از به اشتراک گذاشتن شرایط مالی این معامله که انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم سال 2021 بسته شود، به شرط بررسی و تایید مقررات، خودداری کرده است.

تمرکز اصلی Findaway که در سال 2004 تأسیس شد، ارائه کتاب‌های صوتی بیشتر به شنوندگان در سراسر جهان بود.

نسخه کامپیوتر Spotify آپدیت شد

Spotify امروزه مجموعه‌ای از مارک‌ها و محصولاتی را اداره می‌کند که توسط کسب‌وکارهای بزرگ توزیع کتاب‌های صوتی هدایت می‌شود.

همچنین تولیدکنندگان محتوا را با فروشنده هایی مانند Apple، Google، Scribd، Audible، Nook، Rakuten Kobo، Chirp، Storytel (یک شریک Spotify)، Overdrive، Audiobooks و ده ها برند جهانی دیگر مرتبط می‌کند.

برندهای دیگر زیرمجموعه Findaway عبارتند از Findaway Voices که نویسندگان را با راویان حرفه ای مرتبط می کند. Audioworks، که این شرکت برای ناشران برتر صدا تولید می کند.Playaway،محصولات کتاب صوتی از پیش بارگذاری شده را به کتابخانه ها و مدارس می آورد.

Orange Sky Audio

Orange Sky Audio برای ارائه کاتالوگ صوتی متنوع تری به شنوندگان کار می کند و AudioEngine ابزارها و فناوری هایی را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد کاتالوگ گسترده ای از کتاب های صوتی را در پلتفرم های خود ادغام کنند.

اسپاتیفای تیم کامل حدود 150 نفری Findaway خود را وارد می‌کند و سپس قصد دارد بر روی سرمایه‌گذاری‌های فعلی Findaway در صنعت صوت تمرکز کند. همچنین قصد دارد دسترسی گسترده‌تری به کتاب‌های صوتی را برای ۳۸۱ میلیون کاربر فعال Spotify فراهم کند.

طراحی اپلیکیشن پادکست گوگل بروز شد

Nir Zicherman، رئیس بخش کتاب‌های صوتی Spotify گفت: « برنامه این است که با گسترش پلتفرم خود به فضای کتاب‌های صوتی سرعت دهیم.» او توضیح داد که امروزه کاربران Spotify تمایل دارند برای دسترسی به کتاب‌های صوتی به پلتفرم‌های دیگری بروند و می‌خواهند این کار را با خود برنامه Spotify انجام دهند.

در ابتدا، ممکن است کاربران Spotify از فناوری جدید پلتفرم دسترسی باز (OAP) شرکت برای احراز هویت با اعتبارنامه‌های موجود برای دسترسی به کتاب‌های صوتی Findaway و سایر شرکای کتاب صوتی مانند Storytel استفاده کنند.

با این حال، به طور گسترده‌تر، OAP انعطاف‌پذیری را به ناشران ارائه می‌دهد تا تعیین کنند محتوایشان چگونه فروخته می‌شود تا با مدل‌های کسب‌وکار خودشان کار کنند، به این معنی که آنها ممکن است راه‌های جدیدی را به مشتریان معرفی کنند تا بتوانند قفل را باز کنند و به محتوای کتاب صوتی در Spotify گوش دهند.

Spotify

آینده Spotify

Spotify گفت که انتظار می رود اولین ادغام OAP در اوایل سال آینده ارائه شود.

Nir Zicherman خاطرنشان کرد: « به‌عنوان یک صنعت، ما فکر می‌کنیم پتانسیل و رشد عظیمی برای کتاب‌های صوتی وجود دارد. با ترکیب Spotify و Findaway و تیم شگفت‌انگیزشان و فناوری شگفت‌انگیزشان، ایده این است که سریع‌تر از هر زمان دیگری به‌عنوان شرکت‌های جداگانه، آینده را درک کنیم.»

طبق برآوردهای تحقیقاتی، انتظار می‌رود صنعت کتاب‌های صوتی از 3.3 میلیارد دلار تا سال 2020 به 15 میلیارد دلار تا سال 2027 رشد کند، به همین دلیل است که Spotify معتقد است Findaway ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

این شرکت همچنین اشاره کرد که قرارداد Findaway را آغازی برای جاه طلبی های خود در زمینه کتاب های صوتی می داند، بنابراین ممکن است در آینده تیم را بیشتر گسترش دهد.

Spotify در نظر دارد که Findaway مانند امروز، به اجرای برندها و خدمات مختلف خود ادامه دهد، با کارکنان و شرکای مشابه که از دفتر مرکزی خود در منطقه کلیولند فعالیت می کنند.

این شرکت قبل از این اعلام علاقه خود را به کتاب های صوتی نشان داده است. در ژانویه، آزمایشی را با تعداد انگشت شماری از آثار کلاسیک، مانند «فرانکنشتاین»، «جین ایر»، «اقناع» و دیگران که توسط افراد مشهور روایت می‌شد، آغاز کرد. همچنین قبلاً اولین کتاب «هری پاتر» را با فصول روایت شده توسط ستارگانی مانند دنیل رادکلیف، دیوید بکهام و داکوتا فانینگ ارائه کرده بود.

و در ماه می، همکاری با پلتفرم کتاب های صوتی Storytel را اعلام کرد تا به کاربران Spotify اجازه دهد تا از طریق برنامه Spotify به کتاب های صوتی خود دسترسی داشته باشند که همچنین توسط OAP پشتیبانی می شود.

Nir Zicherman گفت: «پادکست ها بخش مهمی از تمرکز ما به عنوان یک تجارت باقی خواهند ماند.»

این توسعه به یک نوع محتوای جدید است که می‌دانیم مصرف‌کنندگان ما می‌خواهند، و در بسیاری از موارد، قبلاً به آن گوش می‌دادند. ما می‌خواهیم آن را روی پلتفرم بیاوریم تا آنها بتوانند از آن در Spotify نیز لذت ببرند.

اپلیکیشن کلاب هاوس آمازون و امکان مدیریت برنامه های رادیویی

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.