در حال بارگذاری

اپلیکیشن MindMaster

معرفی اپلیکیشن MindMaster | ابزاری برای بهتر کردن و تصویرسازی ایده ها

ابزارهای بهترکردن، ساختار دادن و تصویرسازی ایده ها مدتی است که پرطرفدار شده اند و اکثر برنامه نویسان و مدیران پروژه از آنها استفاده می کنند. در این مطلب میخواهیم یکی از بهترین اپلیکیشن های این دسته، یعنی اپلیکیشن MindMaster را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

اپلیکیشن MindMaster توسط شرکت Wondershare ساخته شده. این شرکت نرم افزارهای زیادی برای سیستم عامل های دسکتاپ منتشر کرده که همگی از کیفیت قابل قبولی بهره می برند. نرم افزارهای رایت دی وی دی، بهینه سازی سیستم عامل، ادیت فیلم و … از نرم افزارهایی هستند که طی چند سال گذشته شرکت Wondershare منتشر کرده. با وجود ابزارهای متنوع برای مدیریت ایده ها، هیچ کدام جامع و کامل نبودند و نمی توانستند تمام نیاز های کاربر را پوشش دهند. اپلیکیشن MindMaster یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که توانسته اغلب نیاز کاربران را شناسایی و رفع کند.

هدف اندروید ۱۲ : رابط کاربری بهتر برای تبلت ها

اپلیکیشن MindMaster

اپلیکیشنی برای همه پلتفرم ها

مهم ترین ویژگی MindMaster که باعث شده استفاده از آن ایده آل باشد، قابلیت استفاده از آن در تمامی دستگاه های ما است. این شرکت نه تنها ساخت اپلیکیشن اندروید و ساخت اپلیکیشن IOS را برای نرم افزار MindMaster انجام داده،‌بلکه ساخت وب اپلیکیشن آن را نیز به اتمام رسانده و شما می توانید از طریق مرورگر،‌ به وب اپلیکیشن این نرم افزار دست داشته باشید. نسخه های قابل نصب این اپلیکیشن برای تمامی سیستم عامل های مهم بازار، از جمله ده ها نسخه از لینوکس، ویندوز و مک او اس نیز قابل دانلود است.

آمار دانلود و استفاده از اپلیکیشن موبایل در ابتدای سال ۲۰۲۱

مهم نیست که شما با چه دستگاهی در MindMaster کار می کنید. تمامی اطلاعات شما همگام سازی خواهند شد و در صورتی که بخواهید ادامه کار را بر روی گوشی خود انجام دهید، می توانید به راحتی از همانجایی که بر روی کامپیوتر کار را رها کردید ادامه دهید. این اپلیکیشن به شما اجازه خروجی گرفتن در فرمت های مختلف را نیز می دهد. شما می توانید خروجی کار خود را در بصورت عکس، PDF ، Word, Excel, PowerPoint و فرمت خود اپلیکیشن MindMaster دریافت نمایید.

نگاهی جامع به زمانبندی ساخت اپلیکیشن

امکانات متنوع

نکته مهم در استفاده از نرم افزار MindMaster،‌قابلیت های آن است. قابلیت هایی که بتواند به شما کمک کند ایده های خود را پرورش دهید و آنها را به یک ایده خلاقانه و بدون نقص تبدیل کنید. شما ده ها گزینه برای شروع پروژه دارید که با توجه به دسته بندی پروژه شما، کار شما را راحت تر می کنند. شما می توانید در نقشه ایده خود از رابطه ها، لینک ها، نوشته ها، تصاویر و بسیار چیزهای دیگر استفاده کنید و تمام این مسائل را بصورت بصری مشاهده نمایید. در اپلیکیشن MindMaster می توانید از ۳۳ تم از پیش تعریف شده استفاده کنید. همچنین حدود ۷۰۰ تصویر شخصی سازی شده برای استفاده در پروژه شما در این نرم افزار وجود دارد.

با این حال تمامی اطلاعات موجود در نقشه ایده شما توسط خود شما قابل شخصی سازی است و می توانید با استایل و رنگ خود آن را بهتر کنید.

 

مدیریت پروژه

بسیاری از نقشه ایده های شما از پروژه های بزرگتری شکل گرفته اند و یا به پروژه های بزرگتر تبدیل می شوند. به همین دلیل شما می توانید از حالت نمایش تسک های Gantt استفاده کنید. در این حالت نمایش، شما می توانید پیشرفت کلی پروژه را ببینید، تسک های جدید اضافه کنید و یا اطلاعاتی در مورد تسک ها ببینید و به طور کل روند کاری خود را مرتب کنید.

ایده اولیه شما می تواند به زودی تبدیل به یک پروژه بزرگ شود و اینکه شما بتوانید آن را مدیریت کنید و همه چیز را مرتب نگه دارید نیاز به ابزاری مانند MindMaster را چند برابر می کند. این مساله برای تیم ها و یا پروژه های بزرگ بسیار مفید است.

مطالب گفته شده تنها گوشه ای از قابلیت های MindMaster است که باعث قدرت آن شده. شما می توانید به صورت رایگان از سایت خودشان نرم افزار را دانلود کرده و آن را امتحان کنید.


هزینه های ساخت اپ با اپتو

هزینه های اپتو نسبت به امکانات جدید آن بسارپایین است. قسمت جالب ماجرا رایگان بودن پنل تست این اپلیکیشن ساز است. درواقع شما برای تست ایده تان ناچار به پرداخت هزینه نیستید. می توانید در یک پنل 3ماهه ی رایگان ساخت اپلیکیشن حرفه ای را شروع کنید. اپ خود را به صورت کامل بسازید.. و پس از حصول اطمینان از امکان پیاده سازی ایده، برای دریافت خروجی اندروید، ios یا pwa هزینه را بپردازید. تمامی صفحات پیش از ساخت در پنل شما قابل مشاهده است. می توانید پیش نمایش بیشتر صفحات اپ را پیش از پرداخت در دموی پنل یا دموی موبایل مشاهده کنید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.