در حال بارگذاری

اپلیکیشن های شبکه اجتماعی

معرفی بهترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی در سال 2021

شبکه اجتماعی بی‌ثبات است. می‌تواند منبع خوبی از اخبار و اطلاعات و راهی آسان برای برقراری ارتباط با دوستانتان باشد، اما وقتی ترند های روز روی تایم لاین شما ظاهر می شوند و تمام مدت باید آنها را ببینید خسته کننده است. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی در سال 2021 می پردازیم و قابلیت های آنها را بررسی می کنیم.

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد

Reddit، صفحه اول اینترنت

اپلیکیشن های شبکه اجتماعی

همیشه نسخه های اپلیکیشن ردیت که توسط شرکت های دیگر ساخته می شده را به اپلیکیشن رسمی این شرکت ترجیح میدادم، اما امسال نسخه رسمی اپلیکیشن Reddit بسیار از گذشته خود فاصله گرفته و بهتر شده است. ظاهر وب‌سایت جدید Reddit تغییرات بسیار کمی داشته و نمی توان در مورد قابلیت های آن صحبت زیادی کرد. اما با این حال من از ظاهر فعلی وبسایت و تغییرات و بهبود هایی که هر روزه به اپلیکیشن ردیت می آیند با خوشحالی استقبال می کنم و استفاده می کنم.

اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

Instagram، تصاویرت را به اشتراک بگذار

اینستاگرام

محبوبیت اینستاگرام همچنان در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که هیچ رقیبی برای جلوگیری از آن نمی‌تواند کاری بکند. چه شما زندگی خود را نمایش دهید یا فقط تصاویر خنده دار ویرایش کنید، این اپلیکیشن از بهترین و ساده‌ترین را‌ه‌ها برای به اشتراک‌ گذاشتن تصاویر مورد علاقه‌تان است. به علاوه، ویژگی هایی مانند IGTV در اختیار شماست که به وسیله آن می توانید از تولید کنندگان محتوای مورد علاقه خود، آخرین اثرها را ببینید. همچنین پیدا کردن برند ها و مردم در آن بسیار راحت تر است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در سال ۲۰۲۱

Fenix2 همان توئیتر، ولی بهتر

اپلیکیشن های شبکه اجتماعی

واقعیت این است که اپلیکیشن‌های توییتر زیادی در پلی استور هستند. اگر چه بسیاری از آن‌ها خوب هستند، اما هیچ کدام با Fenix2 قابل رقابت نیستند. از پشتبانی چند اکانت همزمان، تا قابلیت بی صدا کردن کلی اپلیکیشن، باعث شده تا اپلیکیشن fenix2 را بتوان یکی از بهترین اپلیکشین های شبکه اجتماعی دانست. هدف Fenix2 از ابتدا همین بوده که از اپلیکیشن های رسمی و غیررسمی توئیتر بهتر باشد. وجود قابلیت تم و شخصی سازی اپلیکیشن از دیگر قابلیت های پر استفاده ی این اپلیکیشن است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب در سال ۲۰۲۱

Snapchat، سرعت بالا در محبوبیت

در سال های گذشته هر کسی که در کشورهای خارجی زندگی می کند، از اسنپ چت استفاده می کرد. این مساله در سال گذشته در کشور خودمان هم بیشتر شده و مردم بیشتری از اسنپ چت استفاده می کنند. دلیل استفاده بالا از این اپلیکیشن، اشتراک گذاری راحت تر زندگی و تصاویر آن در آن، پیام رسان خصوصی، فضای ذخیره سازی ابری رایگان و استفاده از ابزارهای مختلف و هنرمندانه برای بهتر کردن و کامل کردن عکس ها و تصاویرتان است.

ساخت اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن | بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو


امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این در کنار دریافت فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.