در حال بارگذاری

fleets

توئیتر Fleets را از ساخت اپلیکیشن جدید خود حذف کرد

به نظر می رسد که Fleets قابلیت موفقی نبوده. شاید دلیل اصلی شکست این پروژه عدم تمرکز تولید کنندگان محتوا بر روی فید قدیمی توئیتر بود و همین مساله باعث کمتر شدن پست های روزانه آنها شده بود. البته دلیل دیگر آن می تواند کم بودن مخاطبین و پست های آن باشد.

ساخت اپ فروشگاهی | اپلیکیشن ساز اپتو

حال توئیتر در پیامی اعلام کرده که قابلیت Fleets را از دو هفته ی آینده در اپلیکیشن توئیتر حذف خواهند کرد. مدیر محصول توئیتر، Ilya Brown در مصاحبه ای گفته است که Fleets راهی بود که کاربران بتوانند بیشتر با هم در ارتباط باشند. با این حال، این قابلیت نتوانست انتظارات شرکت را براورده نماید. وی در ادامه بیان داشت، در مدتی که این قابلیت در اپلیکیشن توئیتر بود، تعداد کاربرانی که از این قابلیت استفاده می کردند افزایش خاصی نداشت.

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد

این قابلیت همانند storeis در اینستاگرام و فید اصلی اپلیکیشن اسنپ چت بود و به کاربران اجازه می داد همانند اینستاگرام، تصاویر و فیلم هایی کوتاه بصورت موقت به اشتراک بگذارند. از نظر طراحی اپلیکیشن و کاربری، این قابلیت همانند استوری های اینستاگرام بود. با این حال نتوانست نظر کاربران اپلیکیشن توئیتر را جلب نماید.

کسب درآمد از توئیتر در آخرین بروزرسانی Twitter ممکن شد

در ادامه این شرکت بیان داشته که این قابلیت باعث شده بود بسیاری از توئیت ها ارسال نشوند و بجای آن مردم حرف خود را در این قابلیت پست کنند. همین مساله باعث نگرانی هایی برای سازندگان این اپلیکیشن شده بود. با این حال انتظار می رود که سازندگان اپلیکیشن توئیتر هنوز هم به دنبال راه حل های جایگزین دیگری، برای افزودن زمان استفاده کاربران از اپلیکیشن توئیتر هستند.

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

fleets

در سال های اخیر، یکی از چالش های مدیران توئیتر، عدم ارائه قابلیت های جدید در این اپلیکیشن بوده است. اپلیکیشن های جدیدتر و بهتری در این بازه زمانی منتشر شده اند که توانسته اند کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کنند. توئیتر در چند سال گذشته نتوانسته قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خود معرفی کند و در همان حالتی که چند سال پیش بوده مانده است. همین مساله باعث شده است که توئیتر، که جز 3 شبکه اجتماعی برتر شناخته می شد، موقعیت خود را در خطر ببیند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی در سال 2021

یکی دیگر از قابلیت هایی که چندی پیش توسط توئیتر معرفی شد Spaces بود که در نظر داشت قابلیت های اپلیکیشن کلاب هاوس را در این اپلیکیشن اضافه کند. به نظر می رسد که این قابلیت هنوز به کار خود ادامه خواهد داد. ولی با توجه به یوزرهای کم این قابلیت، بعید نیست که Spaces هم از اپلیکیشن توئیتر، در آینده ای نزدیک حذف شود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.